Як лагідно сонечко землю зігріє,
Як дощик її зросить,
Так вихователь дитя зустрічає,
Щоранку в садочок спішить.
Про всі негаразди відразу забуде
І посмішка враз засія,
Бо їй найдорожче довірили люди -
Майбутнє країни - дитя!


   Педагог, вихователь... Про вихователів дитячого садка хочеться вести окрему розмову, бо вони першими прокладають дитині шляхи до знань, добра, краси, віри, надії і любові.

      Що у професії вихователя є найважливішим? Любити дітей, любити їх просто так, ні за що, віддавати їм будь-який момент, частинку свого серця, без компромісів і умов.

      Таким є педагогічний колектив однодумців нашого дошкільного закладу, який налічує 19  осіб. Серед педагогів: 1 вихователь-методист, 1 музичний керівник,1 інструктор з фізичного виховання, 1 психолог і 15 вихователів. З них двоє  мають педагогічні звання «вихователь-методист» .

      Усі педагоги володіють високою педагогічною майстерністю, творчі, ініціативні, здатні до нестандартних педагогічних дій, дійсно закохані в свою справу.

      Нам є чим пишатися, бо до нас діти йдуть із радістю, а це - найвища нагорода за працю.

      Отак і живемо однією дружньою сім'єю!


Наш педагогічний колектив:


 

Вихователь-методист

Батурка Інна Русланівна

Педагогічне кредо:   

«Щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кого виховуєш».

 

                                                                         В.Ключевський

Самоосвіта:

Використання ІКТ в процесі самоосвіти вихователів як засіб підвищення професійної компетенції.

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:

Впровадження здоров'язбережувальних технологій в практику закладу дошкільної освіти.

 

Інструктор з фізичного виховання

 

Байбух  Тетяна Дмитрівна

Педагогічне кредо: 

«Фізичні вправи можуть замінити безлічних ліків, а жодні ліки у світі не можуть замінити фізичних вправ».

                                                                   (Анджело Моссо)

 

Методики, за якими працюю:

1. Ігровий стретчинг за методикою А.Г.Назарової

2. Горизонтальний пластичний балет «Пластик шоу» за методикою            М. Єфименка.

3. Фітбол-гімнастика за методикою К.Серебрянської.

4.«Хатха-йога» проєкт Бондаренко Вікторії Дмитрівни.     

5. «Маленькі альпіністи» методичні рекомендації Т.Д.Байбух - авторська методика.



 

Практичний психолог

 

Савчук Наталія Петрівна

 

Педагогічне кредо:

ДИТИНА - дивовижна і неповторна крапелька чистої, живої води, яку треба оберігати, цінувати, любити, і лише тоді, вона перетвориться в дивовижну, нову річку, бездонне море, повноводний океан, - океан почуттів, емоцій…

 

Самоосвіта:

Розвиток комунікативних навичок дошкільнят.

 

Інновації, які впроваджують в освітньо-виховний процес ЗДО:   

 Камінчики «Марблс» у корекційно-розвивальній роботі.


 

 

Музичний керівник

Яскич Наталія Анатоліївна

Педагогічне кредо:

«Душа дитини - це душа чуйного музиканта.

У ній туго натягнуті струни, и якщо ви зумієте доторкнутися до них - задзвенить чарівна музика »

В. Сухомлинський

 

Методична проблема:

Розвиток музичної пам'яті та музичного слуху, відчуття ритму у дітей

  

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:   

Розвиток музично-пізнавальних здібностей у дітей дошкільного віку засобами гри на діатонічних дзвіночках з використанням шумових музичних інструментів.



 

 

Вихователь

 

Бірук Олена Сергіївна

Педагогічне кредо:                                                                                                    

«Віддай людині крихітку себе.

До кожної дитини ключ знайти,

За це душа наповнюється світлом »

                          Ліна Костенко 

 

 Методична проблема:  

Предметно-розвивальне середовище як засіб розвитку дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:

Пальчиковий ігротренінг .




 

Вихователь

 

Головій Катерина Миколаївна

 

Педагогічне кредо: 

«Учитись важко, а учить - ще важче.

Але не мусиш зупинятись ти.

Як дітям віддаси усе найкраще,

То сам сягнеш нової висоти »

                                     М. Сингаївський

 

Методична проблема: 

«Використання дидактичних ігор як засіб формування математичних здібностей у дітей дошкільного віку».

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:

Ейдетика як розвиток мовлення у дошкільників. 


 

Вихователь

 

Дейнека Людмила Віталіївна

 

Педагогічне кредо:      

«Важливі педагогічні якості - це гармонія стосунків з дітьми , їх батьками і колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення».

 

Методична проблема:  

Патріотичне виховання дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:  

 LEGO-технологія-чарівні цеглинки успіху. 



 

Вихователь

 Завадська Лариса Адамівна

 

 Педагогічне кредо:      

«Будь собою, інші ролі зайняті».

                                                                       Оскар Уайльд

 

Методична проблема:  

Екологічна компетентність дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО :  

Система освіти «Довкілля» автор В.Л.Ільченко .  


 

Вихователь

 

Ленартович-Мерчук Людмила Анатоліївна

    

Педагогічне кредо:     

«Виховуючи свою дитину, ти виховуєш себе».

                                                                                         В. Сухомлинський 

  

Методична проблема: 

Валеологічне виховання дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:

Дихальна гімнастика  для дітей  за авторською методикою О.М.Стрельнікової. 


 

Вихователь

 

 Лук'янюк Світлана Адамівна

          

Педагогічне кредо:       

До кожної дитини ключ знайти,

У праці результат хороший мати,

Упевнено і творчо до мети іти,

З любов'ю дітям серце віддавати!

                                                                             

Методична проблема:   

Навчання та виховання дітей казкою за Л.Фесюковою.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО: 

«Ментальна арифметика».                                                


 

Вихователь

 Михайлевська Інна Павлівна

Педагогічне кредо:

«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості»

В.Сухомлинський                         

Методична проблема:

Розвиток сенсорики і дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:

Використання нетрадиційних технік малювання, як засіб творчого розвитку дітей дошкільного віку.


  

Вихователь

 

Тищук Марія Володимирівна

 

Педагогічне кредо:

«Дивитися на світ очима дитини, дивуватися, радіти й пізнавати новий разом з нею».

 

Методична проблема :

Економічне виховання дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:   

Методика навчання дітей розповіданню за схемами Авт. О.Білан К.Крутій. 



 

Вихователь

 

Фурманюк Софія Петрівна

 

Педагогічне кредо:                                                                

  «Тільки той стане справжнім учителем, що сам       

                                                                                                                      був дитиною... » 

В.Сухомлинський

Методична проблема:

Безпека життєдіяльності як важливий аспект освітнього процесу ЗДО.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО:          

«Чудеса  на піску» авт.Т.М.Грабенко, Т.Д.Зінкевич-Євстигнєєва. 


 

Вихователь

 

Миронюк Світлана Володимирівна

Педагогічне кредо:

«Знай дитину, поважай дитину, будь частинкою життя дитини».

Методична проблема:

Формування логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку.

 

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО: 

Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми.

Вихователь

 

Федік  Тетяна Миколаївна

Педагогічне кредо:«Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно».

Методична проблема:

Розвиток дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку як засіб корекції мови.

Інновації, які впроваджую в освітньо-виховний процес ЗДО: 

Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій діяльності дошкільнят.